Budowa budynku wielofunkcyjnego w Krępnej – przebudowa i rozbudowa budynku wielofunkcyjnego wraz z adaptacją na cele mieszkalne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.zdzieszowice.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.zdzieszowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.zdzieszowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
siedziba zamawiającego - Urząd Miejski w Zdzieszowicach ul. Chrobrego 34, 47-330 Zdzieszowice sekretariat urzędu ( pokój nr B 10 )
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku wielofunkcyjnego w Krępnej – przebudowa i rozbudowa budynku wielofunkcyjnego wraz z adaptacją na cele mieszkalne
Numer referencyjny: ZB.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku wielofunkcyjnego wraz z adaptacją pomieszczeń piętra na cele mieszkalne. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dobudowę klatki schodowej od strony elewacji tylnej o wymiarach 2,75 m x 6,42 m, wykonanie zadaszenia schodów zewnętrznych nad głównym wejściem do świetlicy oraz wejściem do szatni. Przebudowane zostaną również schody zewnętrzne do sali głównej od strony drogi oraz na elewacji bocznej, poprzez wykonanie spoczników w biegach schodowych. W celu oddzielenia pomieszczeń różnych stref przeciwpożarowych na parterze zaprojektowano na ścianie elewacji tylnej gzyms o wymiarach przekroju 45cm x 38cm. W ramach inwestycji budynek zostanie poddany termomodernizacji poprzez docieplenie ścian zewnętrznych. Po dociepleniu oraz dobudowie klatki schodowej wymiary ogólne budynku będą wynosić: 43,36 m x 16,08 m. W ramach inwestycji projektuje się wykonanie dojścia do klatki schodowej o szerokości 2,50 m, utwardzonego kostką betonową.
II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:45400000-1, 45311000-0, 45330000-9, 45331100-7, 45453000-7, 45111300-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku użyteczności publicznej lub mieszkalnego wielorodzinnego, przy czym powierzchnia użytkowa każdego z nich musi wynosić minimum 1200 m2. Przez budowę należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: 1. przez Wykonawcę samodzielnie, lub 2. przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; 3. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3. Dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Wadium wynosi - 20000,00 złotych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60 |
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy | 25 |
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi | 15 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
_________________________________________________________________________________________________________________
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
SIWZ budynek wielof Krępna.pdf (3,90MB)
Wzory druków : siwz budynek wielof Krępna.doc (327,00KB)
Załączniki do siwz :
Dokumentacja projektowa :
01. OSP KRĘPNA_METRYKA PROJEKTU.pdf (115,82KB)
02. OSP KREPNA_ZAWARTOŚĆ OPRACOWANIA.pdf (65,74KB)
03. OSP KREPNA_OŚWIADCZENIE AUTORA PROJEKTU.pdf (85,79KB)
04. OSP KREPNA_OPIS DO PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA.pdf (95,82KB)
05. OSP KRĘPNA_OPIS ARCH-BUD.pdf (418,65KB)
06. OSP KRĘPNA_INWENTARYZACJA FOTOGRAFICZNA.pdf (2,17MB)
07. OSP KRĘPNA_EKSPERTYZA O STANIE TECHNICZNYM.pdf (71,23KB)
08. INFORMACJA BIOZ_OSP KRĘPNA.pdf (95,27KB)
09. RYS 1 ZAGOSPODAROWANIE TERENU.pdf (332,73KB)
10. RYS A1 RZUT PIWNIC.pdf (654,63KB)
11. RYS A2 RZUT PARTERU.pdf (741,39KB)
12. RYS A3 RZUT PIETRA.pdf (837,09KB)
13. RYS A4 RZUT DACHU.pdf (194,71KB)
14. RYS A5 PRZEKROJ A-A.pdf (362,53KB)
15. RYS A6 PRZEKROJ B-B.pdf (289,71KB)
16. RYS A7 PRZEKROJ C-C, PRZEKRÓJ E-E.pdf (183,95KB)
17. RYS A8 PRZEKROJ D-D.pdf (217,00KB)
18. RYS A9 ELEWACJE.pdf (817,94KB)
19. RYS A10 ZESTAWIENIE STOLARKI DRZWIOWEJ.pdf (158,72KB)
20. RYS A11 ZESTAWIENIE STOLARKI OKIENNEJ.pdf (159,20KB)
21. RYS K1 RZUT FUNDAMENTOW.pdf (349,88KB)
22. RYS K2 KONSTRUKCJA ŚCIAN PIWNIC.pdf (247,95KB)
23. RYS K3 KONSTRUKCJA ŚCIAN PARTERU.pdf (361,73KB)
24. RYS K4 KONSTRUKCJA STROPU NAD PARTEREM.pdf (207,14KB)
25. RYS K5 KONSTRUKCJA ŚCIAN PIĘTRA I SUFITU NAD PIĘTREM.pdf (356,11KB)
26. RYS K6 KONSTRUKCJA SCHODOW I STROPODACHU KLATKI SCHODOWEJ.pdf (179,64KB)
27. RYS K7 ZBROJENIE SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH.pdf (147,96KB)
28. RYS K8 KONSTRUKCJA ZADASZENIA NAD WEJSCIEM.pdf (159,26KB)
29. INSTALACJE ELEKTRYCZNE OPIS TECHNICZNY.pdf (77,11KB)
30. RYS E1 RZUT PIWNIC INSTALACJE ELEKTRYCZNE.pdf (250,83KB)
31. RYS E2 RZUT PARTERU INSTALACJE ELEKTRYCZNE.pdf (311,59KB)
32. RYS E3 RZUT PIETRA INSTALACJE ELEKTRYCZNE.pdf (314,31KB)
33. RYS E4 RZUT DACHU INSTALACJA ODGROMOWA.pdf (203,22KB)
34. RYS E5 SCHEMAT IDEOWY ZASILANIA.pdf (145,90KB)
35. RYS E6 SCHEMAT IDEOWY TABLICY TS.pdf (102,69KB)
36. RYS E7 SCHEMAT IDEOWY TABLICY TL-M.pdf (171,97KB)
37. RYS E8 SCHEMAT IDEOWY TABLICY TM.pdf (99,29KB)
38. RYS E9 SCHEMAT IDEOWY TABLICY TA.pdf (97,48KB)
39. INSTALACJE SANITARNE OPIS TECHNICZNY.pdf (63,69KB)
40. RYS S1 INSTALACJA CO RZUT PIWNIC.pdf (294,73KB)
41. RYS S2 INSTALACJA CO RZUT PARTERU.pdf (305,78KB)
42. RYS S3 INSTALACJA CO RZUT PIETRA.pdf (355,33KB)
43. RYS S4 INSTALACJA WOD KAN RZUT PIWNIC.pdf (317,99KB)
44. RYS S5 INSTALACJA WOD KAN RZUT PARTERU.pdf (301,35KB)
45. RYS S6 INSTALACJA WOD KAN RZUT PIETRA.pdf (364,98KB)
46. RYS S7 INSTALACJA GAZOWA RZUT PIWNIC.pdf (229,45KB)
47. RYS S8 INSTALACJA GAZOWA RZUT PARTERU.pdf (233,26KB)
48. RYS S9 INSTALACJA GAZOWA RZUT PIETRA.pdf (193,61KB)
49. RYS S10 INSTALACJA GAZOWA AKSONOMETRIA.pdf (107,76KB)
Przedmiar robót :
1 PRZEDMIAR KREPNA_ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE.pdf (895,59KB)
2 PRZEDMIAR KRĘPNA INSTALACJE SANITARNE.pdf (315,47KB)
3 PRZEDMIAR KRĘPNA INSTALACJE ELEKTRYCZNE.pdf (253,75KB)
4 PRZEDMIAR KREPNA WYPOSAŻENIE DODATKOWE.pdf (34,78KB)
Specyfikacja techniczna :
SPECYFIKACJA TECHNICZNA OSP KRĘPNA INST ELEKTRYCZNE.pdf (187,39KB)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA OSP KRĘPNA INST SANITARNE.pdf (421,91KB)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA OSP KRĘPNA ROB OGÓLNOBUDOWLANE.pdf (3,14MB)
Wzór umowy :
zał_do_siwz_ wzór umowy.doc (125,50KB)
_________________________________________________________________________________________________________________
Wyjaśnienie oraz zmiana specyfikacji istotnych warunków zamówienia : siwz_wyjaśnienie+zmiana_Krępna_2017.pdf (563,83KB)
PROJEKT WYKONAWCZY SCHODOW STALOWYCH.pdf (157,98KB)
BUDYNEK WIELOFUNKCYJNY KREPNA PIWNICA LAZIENKA.pdf (92,78KB)
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 2 : siwz_wyjaśnienie drugie_Krępna_2017.pdf (746,47KB)
_________________________________________________________________________________________________________________
Zbiorcze zestawienie ofert otwartych w dniu 16.02.2017r. wraz z pozostałymi informacjami, o których mowa w art. 86, ust. 5 Ustawy Pzp : zbiorcze zestawienie ofert.pdf (348,43KB)
_________________________________________________________________________________________________________________
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny oferty i łączna punktacja : wybór oferty.pdf (80,52KB)
_________________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 15.03.2017r. pod numerem: 43608-2017