- Urząd Miejski
- Podział organizacyjny
- Sekretarz Gminy - Aleksandra Bukowińska
Sekretarz Gminy - Aleksandra Bukowińska
Sekretarz Gminy
Do zakresu zadań i kompetencji Sekretarza Gminy należy w szczególności*:
-
opracowywanie projektów: statutu gminy i jednostek pomocniczych, regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz nadzór nad ich realizacją,
-
opracowywanie zakresu czynności dla kierowników referatu,
-
nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, inicjowanie usprawnień, upowszechnianie nowoczesnych metod organizacji pracy,
-
rozstrzyganie spraw kompetencyjnych między referatami i stanowiskami pracy,
-
współdziałanie z burmistrzem w zakresie realizacji polityki kadrowej i płacowej w Urzędzie,
-
dbanie o podnoszenie kwalifikacji przez pracowników,
-
przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
-
koordynowanie spraw informacji niejawnych,
-
nadzorowanie załatwianie skarg i wniosków oraz interpelacji, wniosków radnych i wystąpień poselskich,
-
załatwianie spraw gminy powierzonych przez burmistrza,
-
współpraca z Radą Miejską, nadzorowanie przygotowania materiałów pod obrady sesji,
-
kierowanie pracą Urzędu w przypadku niemożliwości wykonywania zadań przez burmistrza i jego zastępcę w ramach udzielonych upoważnień,
-
nadzór w zakresie przestrzegania przez pracowników zasad instrukcji kancelaryjnej, przepisów jednolitego rzeczowego wykazu akt, kodeksu postępowania administracyjnego.
* Na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Zdzieszowicach wprowadzonego Zarządzeniem Burmistrza Nr SG.120.6.2020 z dnia 30 stycznia 2020r.
Sekretarz Gminy - Aleksandra Bukowińska