Wykonanie ścieżki spacerowo-dydaktycznej wokół jezior w Januszkowicach
Wykonanie ścieżki spacerowo-dydaktycznej wokół jezior w Januszkowicach
Numer ogłoszenia w BZP: 16157 - 2014; data zamieszczeniaw BZP: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zdzieszowic , ul. Bolesława Chrobrego 34, 47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie, tel. 077 4064400, faks 077 4064444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzieszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ścieżki spacerowo-dydaktycznej wokół jezior w Januszkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki spacerowo-dydaktycznej wokół jezior w Januszkowicach. Całkowita długość ścieżki wynosi 1105 m. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje wykonanie : - ścieżki o szerokości 2,5m o nawierzchni z miału kamiennego frakcji 0-4mm ograniczonego obrzeżem betonowym o wymiarach 6×20×100cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem, - jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o szerokości od 3,0m do 5,0m, pobocza szerokości 0,5m o nawierzchni z mieszanki tłucznia bazaltowego lub granitowego gr. 8cm; - zjazdu z drogi wojewódzkiej o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o szerokości jezdni 4,0m ograniczonego krawężnikami betonowymi najazdowymi o wymiarach 15×22×100cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem wyniesione 3cm wyżej od projektowanej nawierzchni zjazdu. - zjazdu z drogi powiatowej o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o szerokości jezdni 5,0m wyokrąglony łukami o promieniu 6,0m. - w rejonie zjazdu z drogi powiatowej projektuje się miejsca postojowe o nawierzchni z płyt ażurowych o wymiarach 10×40×60cm ograniczonych krawężnikiem betonowym o wymiarach 15×30×100cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem ułożonym na równi z projektowaną nawierzchnią..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że - zrealizował, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia obejmujące wykonanie robót polegających na budowie (również przebudowie, modernizacji lub remoncie) dróg. Wartość pojedynczego zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 750.000,00 zł (brutto).
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz winien wskazywać wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie (również przebudowie, modernizacji lub remoncie) dróg o wartości co najmniej 750.000 zł brutto (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 750.000 PLN brutto według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie oraz wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie robót budowlanych, polegających na budowie (również przebudowie, modernizacji lub remoncie) dróg o wartości co najmniej 750.000 zł brutto (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 750.000 PLN brutto według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych).;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany, o których mowa, mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany producenta zastosowanych materiałów, 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych; 5) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 6) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej; 7) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nieprzekraczających jednak 20% wynagrodzenia wykonawcy. Warunkiem dokonania zmian o których mowa , jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego : 1) opis proponowanej zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. Zmiany, o których mowa , mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności : 1) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 5) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 6) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy; 7) zaistnienie nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk lub wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach; 8) siła wyższa. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa stanowią : 1) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, 2) ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowane przez wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzieszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zdzieszowicach ul. Chrobrego 34, 47-330 Zdzieszowice pokój nr B 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zdzieszowicach ul. Chrobrego 34, 47-330 Zdzieszowice sekretariat urzędu ( pokój nr B 10 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
___________________________________________________________________________________________________________________
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia : siwz_ścieżka_Januszkowice_2014.pdf (122,09KB)
Załącznik nr 1 do siwz : 1 - Strona tytulowa.pdf (132,69KB)
10 - Pismo ZDW w Opolu.pdf (781,54KB)
11 - Pismo ANR w Opolu.pdf (128,93KB)
12 - PBW opis techniczny.pdf (295,45KB)
13 - Projekt zagospodarowania terenu.pdf (1,77MB)
14 - Mapa poglądowa 10000.pdf (583,80KB)
15 - Przekroje i szczegóły konstrukcyjne 1.pdf (219,62KB)
16 - Przekroje i szczegóły konstrukcyjne 2.pdf (232,90KB)
17 - Przekroje i szczegóły konstrukcyjne 3.pdf (250,87KB)
18 - Przekroje i szczegóły konstrukcyjne 4.pdf (207,48KB)
19 - Informacja BIOZ.pdf (212,57KB)
2 - Oświadczenie Projektanta i Sprawdzjącego.pdf (83,19KB)
20 - Dokumentacja geotechniczna ścieżka Januszkowice.pdf (3,53MB)
21 - Inwentaryzacja zieleni ścieżka Januszkowice.pdf (2,05MB)
3 - Uprawnienia Projektanta branży drogowej.pdf (299,72KB)
4 - Zaświadczenie Projektanta branży drogowej.pdf (95,60KB)
5 - Uprawnienia Sprawdzającego branży drogowej.pdf (100,72KB)
6 - Zaświadczenie Sprawdzającego branży drogowej.pdf (23,57KB)
7 - Decyzja Burmistrza Zdzieszowic.pdf (204,53KB)
8 - Decyzja na wycinkę drzew ściezka Januszkowice.pdf (952,34KB)
9 - Decyzja Zarządu Powiatu Krapkowickiego.pdf (510,90KB)
Załącznik nr 2 do siwz : Januszkowice ścieżka przedmiar 27.11.2013r.pdf (146,36KB)
Załącznik nr 3 do siwz : STWiORB ścieżka Januszkowice.pdf (5,95MB)
Załączniki do siwz nr 4 do 9 : druk_oferty_zal_nr_8_do_SIWZ.doc (32,50KB)
projekt_umowy_zal_nr_9_do_SIWZ.doc (117,50KB)
zalacznik_nr_4_do_siwz.doc (27,50KB)
zalacznik_nr_5_do_siwz.doc (34,50KB)
zalacznik_nr_6_do_siwz.doc (38,50KB)
zał nr 7 - przynal do grupy kap.doc (31,00KB)
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia : wyjaś treści siwz.pdf (245,01KB)
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 2 : wyjasnienie treści siwz nr 2.pdf (525,40KB)
Profil podłużny.pdf (1,10MB) , Hektometraż.pdf (2,04MB)
______________________________________________________________________________________________
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny oferty i łączna punktacja : infor wybór oferty.pdf (604,01KB)
________________________________________________________________________________________________
Informacja o zawarciu umowy :
Uzasadnienie wyboru wykonawcy : Wykonawca zaoferował najniższą cenę.
Nazwa i adres wykonawcy :
Przesiebiorstwo Wielobranżowo - Usługowe "BEST-OPEBEL" S.C. Jerzy Kiryczuk - Wiesław Wójcik,
Borki ul. Lesna 8, 48-020 Czarnowąsy
tel. 77 / 423 63 00
Biuletyn Zamówień Publicznych : ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 81174 - 2014